VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK
( zadávania podprahových zákaziek podľa § 99 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
(ďalej len „zákon“)
„ Tvorba a aktualizácia portálu “
V rámci projektu : S chuťou po stopách histórie a krás prírody
obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
(ďalej len „zákon“)
„ Tvorba a aktualizácia portálu “
V rámci projektu : S chuťou po stopách histórie a krás prírody
Druh zákazky: Podprahová
Predmet zákazky: služba
Predmet zákazky: služba
I. Názov, adresa a kontaktné miesto obstarávateľa
Úradný názov: Regionálna rozvojová agentúra Senica
IČO: 37840100
DIČ: 2021895260
Poštová adresa: Nám. oslobodenia 9/21
Mesto/obec: Senica PSČ: 905 01
Kontaktné miesto: Regionálna rozvojová agentúra Senica
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Barcaj - predseda predstavenstva
Telefón: 034 / 651 6259, 421 903 342448
E-mail: barcaj@rras.sk Fax: 034 / 651 6261
Internetová adresa verejného obstarávateľa (URL): www.rras.sk
DIČ: 2021895260
Poštová adresa: Nám. oslobodenia 9/21
Mesto/obec: Senica PSČ: 905 01
Kontaktné miesto: Regionálna rozvojová agentúra Senica
Kontaktná osoba: Ing. Jaroslav Barcaj - predseda predstavenstva
Telefón: 034 / 651 6259, 421 903 342448
E-mail: barcaj@rras.sk Fax: 034 / 651 6261
Internetová adresa verejného obstarávateľa (URL): www.rras.sk
II. Opis
II.1.
II.1.
Názov zákazky podľa obstarávateľa: Tvorba a aktualizácia portálu
II.2.
Druh zákazky: Podprahová zákazka s výzvou na predkladanie ponúk
služba
Hlavné miesto poskytnutia služby: Regionálna rozvojová agentúra Senica, Nám. oslobodenia 9/21, 905 01
Senica
NUTS kód SK 021
služba
Hlavné miesto poskytnutia služby: Regionálna rozvojová agentúra Senica, Nám. oslobodenia 9/21, 905 01
Senica
NUTS kód SK 021
II.3.
Stručný opis zákazky: Predmetom zákazky je výber zhotoviteľa na poskytnutie služieb ako celku na
všetky časti alebo predloženie ponuky na jednotlivé časti:
Predpokladaná hodnota zákazky : 44 958 € bez DPH.
všetky časti alebo predloženie ponuky na jednotlivé časti:
- časť – zabezpečenie podkladov k tvorbe obsahu portálu, zbieranie receptov a informácií o prírodných
a kultúrnych zaujímavostiach zúčastnených regiónov, príprava jedál, ich fotenie + natočenie videí,príprava podkladov pred ich odovzdaním na grafickú úpravu, ( informácie o min. 50 kultúrnycha prírodných pamiatkach regiónu vrátene potrebnej fotodokumentácie, min. 15 videoklipov z prípravyjedál, min. 50 receptov s podrobným postupom a fotodokumentáciou prípravy jedál ), - časť – grafický návrh a tvorba web portálu,
- časť – tlač letáku propagujúceho realizovaný projekt s mapou oprávneného územia a vyznačením najzaujímavejších prírodných a kultúrnych pamiatok v danom území,
Predpokladaná hodnota zákazky : 44 958 € bez DPH.
Výzva na predkladanie ponúk- zadávania podprahových zákaziek – poskytnutie služby
II.4.
Spoločný slovník obstarávania (CPV)
Hlavný slovník Doplnkový slovník (ak je uplatniteľný)
Hlavný predmet 79342200-5
Doplňujúce predmety 72413000-8, 9824000-6
Hlavný slovník Doplnkový slovník (ak je uplatniteľný)
Hlavný predmet 79342200-5
Doplňujúce predmety 72413000-8, 9824000-6
II.5.
Možnosť predloženia ponuky: na jednotlivé časti zákazky, alebo na celý predmet zákazky
II.6.
Povoľuje sa predloženie variantných riešení: Nie
II.7.
Jazyk ponuky: Ponuky sa predkladajú v slovenskom alebo českom jazyku.
II.8.
Mena: EUR
III. Administratívne informácie
III.1.
Podmienky na získanie súťažných podkladov
Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných
podkladov najneskôr : do 21. novembra 2010 na adrese: Ing. Mária Výletová, S. Jurkoviča 1203/16, 905 01
Senica , prípadne e- mailom : mariavyletova@seznam.cz.
Netýka sa to záujemcov, ktorým bola zaslaná výzva spolu so súťažnými podkladmi.
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: zaslanie poštovou zásielkou na základe písomnej žiadosti.
Úhrada za súťažné podklady: Nevyžaduje sa.
Záujemcovia si môžu súťažné podklady vyžiadať na základe písomnej žiadosti o poskytnutie súťažných
podkladov najneskôr : do 21. novembra 2010 na adrese: Ing. Mária Výletová, S. Jurkoviča 1203/16, 905 01
Senica , prípadne e- mailom : mariavyletova@seznam.cz.
Netýka sa to záujemcov, ktorým bola zaslaná výzva spolu so súťažnými podkladmi.
Spôsob prevzatia súťažných podkladov: zaslanie poštovou zásielkou na základe písomnej žiadosti.
Úhrada za súťažné podklady: Nevyžaduje sa.
III.2.
Lehota na predkladanie ponúk
Dátum: najneskôr do 09. decembra 2010
Čas: najneskôr do 15:00 hod.
Adresa na ktorú sa majú ponuky doručiť: Regionálna rozvojová agentúra Senica, Nám. oslobodenia 9/21,
905 01 Senica
Dátum: najneskôr do 09. decembra 2010
Čas: najneskôr do 15:00 hod.
Adresa na ktorú sa majú ponuky doručiť: Regionálna rozvojová agentúra Senica, Nám. oslobodenia 9/21,
905 01 Senica
III.3.
Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané
Dátum: do 31/01/2011
Dátum: do 31/01/2011
III.4.
Podmienky otvárania ponúk
Dátum: 09. decembra 2010
Čas: o 16.00 hod.
Miesto: Regionálna rozvojová agentúra Senica, Nám. oslobodenia 9/21, 905 01 Senica
Dátum: 09. decembra 2010
Čas: o 16.00 hod.
Miesto: Regionálna rozvojová agentúra Senica, Nám. oslobodenia 9/21, 905 01 Senica
IV. Podmienky účasti
IV.1.
Podmienky účasti týkajúce sa osobného postavenia
- doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu alebo doklad o
zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní , alebo čestné
vyhlásenie o oprávnení podnikať podľa predpisov v krajine svojho sídla , ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v
Slovenskej republike a krajina sídla nevydáva doklad, resp. rovnocenný doklad.
- doklad o oprávnení dodávať tovar, uskutočňovať stavebné práce alebo poskytovať službu alebo doklad o
zapísaní do zoznamu podnikateľov podľa § 128 ods.1 zákona o verejnom obstarávaní , alebo čestné
vyhlásenie o oprávnení podnikať podľa predpisov v krajine svojho sídla , ak záujemca/uchádzač nemá sídlo v
Slovenskej republike a krajina sídla nevydáva doklad, resp. rovnocenný doklad.
IV.2.
Finančné a ekonomické a postavenie
Nevyžaduje sa
Nevyžaduje sa
IV.3.
Technická alebo odborná spôsobilosť
Nevyžaduje sa
Nevyžaduje sa
IV.4
Ostatné doklady :
- Návrh uchádzača na plnenie kritérií podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača ( príloha č. 1 súťažných
podkladov )
- Návrh zmluvy ( príloha č. 2 súťažných podkladov )
Kritéria na hodnotenie splnenia podmienok účasti:
- úplnosť dokladov v zmysle bodu IV.1
- Návrh uchádzača na plnenie kritérií podpísaný štatutárnym orgánom uchádzača ( príloha č. 1 súťažných
podkladov )
- Návrh zmluvy ( príloha č. 2 súťažných podkladov )
Kritéria na hodnotenie splnenia podmienok účasti:
- úplnosť dokladov v zmysle bodu IV.1
V.Kritériá vyhodnotenia ponúk
Kritérium na vyhodnotenie ponúk: najnižšia cena predmetu zákazky - 100 bodov
VI.Podmienky týkajúce sa zmluvy
VI.1.
Typ zmluvy: Zmluva o poskytnutie služby
Výzva na predkladanie ponúk- zadávania podprahových zákaziek – poskytnutie služby
VI.2
Trvanie zmluvy: 30.06.2013
VI.3.
Hlavné podmienky financovania a platobné dojednania alebo odkaz na príslušné ustanovenia,
ktorými sa riadia: Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať
z prostriedkov EÚ - Programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika – Česká republika 2007-2013 pre
projekt : S chuťou po stopách histórie a krás prírody. Verejný obstarávateľ uhradí cenu za predmet zákazky
na základe čiastkových faktúr v polročných intervaloch v súlade s harmonogramom predkladanie
monitorovacích správ . Splatnosť faktúr do 30 dní po odsúhlasení objednávateľom .
Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku v EUR.
ktorými sa riadia: Verejný obstarávateľ neposkytne preddavok. Predmet zákazky sa bude financovať
z prostriedkov EÚ - Programu cezhraničnej spolupráce Slovenská republika – Česká republika 2007-2013 pre
projekt : S chuťou po stopách histórie a krás prírody. Verejný obstarávateľ uhradí cenu za predmet zákazky
na základe čiastkových faktúr v polročných intervaloch v súlade s harmonogramom predkladanie
monitorovacích správ . Splatnosť faktúr do 30 dní po odsúhlasení objednávateľom .
Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku v EUR.
VII. Doplňujúce informácie
Ďalšie informácie: počet uchádzačov je neobmedzený.
Obstarávateľ môže zrušiť postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
Obstarávateľ môže zrušiť postup zadávania zákazky z nasledovných dôvodov:
- nebude predložená ani jedna ponuka,
- ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti,
- ani jedna z predložených ponúk nebude zodpovedať určeným požiadavkám,
- ak sa zmenili okolnosti , za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie
Meno a podpis zodpovednej osoby: ......................................
Ing. Mária Výletová, reg. číslo: A0025-023- 2001 Ing. Mária Výletová , v. r.
Ing. Mária Výletová, reg. číslo: A0025-023- 2001 Ing. Mária Výletová , v. r.
Verejný obstarávateľ :
Regionálna rozvojová agentúra Senica ..................................................
Ing. Jaroslav Barcaj- predseda predstavenstva , v. r.
Regionálna rozvojová agentúra Senica ..................................................
Ing. Jaroslav Barcaj- predseda predstavenstva , v. r.
Výzva zverejnená na internetovej stránke: www.rras.sk verejného obstarávateľa podľa
§ 6 ods.1. písm. e) zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov: od 15.11. 2010
§ 6 ods.1. písm. e) zákona č. 25/2006 Z. z. v znení neskorších predpisov: od 15.11. 2010
Výzva na predkladanie ponúk- zadávania podprahových zákaziek – poskytnutie služby